Sponsor



vineri, 29 iulie 2011

Acum poti cumpara PageRank pe Google

Incepand de azi Google ofera posibilitatea tuturor interesati sa cumpere PageRank, pentru imbunatatirea pozitionarii in rezultatele cautarilor.
Este cunoscut faptul ca cu cat ai pagerank mai mare cu atat esti mai bine pozitionat pe Google. Un pagerank 4, de exemplu, poate primi, de la Google, intre 800 – 1500 de vizitatori zilnic. Eu tocmai am platit sa-mi cumpar 2 puncte de pagerank, pentru care am platit in total 200 RON. Actualizarea pagerank-ului sa facut imediat dupa confirmarea platii, catre Google. Inainte sa cumpar aveam pagerank 2, acum am pagerank 4.
Pretul este de $149 pentru domeniile .com, pentru fiecare punct de pagerank. Vezi lista intreaga de preturi:

Pentru domeniile .ro pretul este de 100 RON, pentru fiecare punct procentual. Vezi lista intreaga de preturi:

Daca esti interesat sa cumperi pagerank click aici pentru a vizita magazinul Google oficial. Plata se face in moneda nationala a extensiei domeniului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu